Español
Customer Service

Car Loan

You can find more information about the requirements to obtain a Car Loan in our section Car Loan.

If your coupon book hasn’t arrived and your next installment is nearly due, the following payment options are available:

  • Servipag Branches (You must indicate the credit number): Cash – Redcompra – Check payable to Tanner Servicios Financieros S.A.
  • Servipag.com: Charge to Bank Account – Redcompra – Credit Card
  • Bancoestado.cl / ServiEstado / Caja Vecina (You must indicate the RUT or identification number of the holder’s credit): Cash – RUT Account – Current Account – Vista Account BancoEstado (If you are not a client of BancoEstado, you must pay only with cash and the installment should not exceed $200.000.-)
  • Unired Services (Unimarc, Mayorista 10 and OK Market): Cash or Check payable to RENDIC HERMANOS

If you need the coupon book, you can request it on our website, through the following link: Certificates Request, by clicking on the option Coupon book or by calling us at 2674 7500, which will be sent within 5 working days to the branch nearest you.

  • Servipag Branches (You must indicate the credit number): Cash – Redcompra – Check payable to Tanner Servicios Financieros S.A.
  • Servipag.com: Charge to Bank Account – Redcompra – Credit Card
  • Bancoestado.cl / ServiEstado / Caja Vecina (You must indicate the RUT or identification number of the holder’s credit): Cash – RUT Account – Current Account – Vista Account BancoEstado (If you are not a client of BancoEstado, you must pay only with cash and the installment should not exceed $200.000.-)
  • Unired Services (Unimarc, Mayorista 10 and OK Market): Cash or Check payable to RENDIC HERMANOS

To know your debt status, you can request a Certificate of Outstanding Debt through the following link: Certificates Request, which has a deadline of 72 working hours.

To pay the partial or total payment of the debt, you can request a Certificate Pre-payment, through the following link: Certificates Request

Fctoring

Sorry, this entry is only available in European Spanish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

El sitio clientes factoring de Tanner es una moderna plataforma digital en la que nuestros clientes podrán acceder a toda la información de sus operaciones, podrán cobrar excedentes y hasta solicitar un aumento de línea. Además, el sitio cuenta con los más altos estándares de seguridad asegurando que la información de nuestros clientes está siempre protegida, gracias a la entrega de credenciales de acceso únicas que ni siquiera nosotros conocemos.

Sorry, this entry is only available in European Spanish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Ingrese a www.tanner.cl y diríjase a la sección @Tanner o directamente desde el siguiente link: clientesfactoring.tanner.cl, e ingrese el RUT de la empresa y clave secreta.

Sorry, this entry is only available in European Spanish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Ingrese al sitio de clientes TannerFactoring y solicite la obtención de su contraseña con su RUT, haciendo click sobre ¿Olvidaste tu contraseña?, posterior a esto recibirá su clave automáticamente por correo electrónico. Esta contraseña es muy segura, porque es generada de forma aleatoria y no es conocida por nadie más que usted. Adicional, su ejecutivo se contactará con usted para programar la firma del nuevo contrato que incorpora los usos del sitio para cesión electrónica.

Sorry, this entry is only available in European Spanish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

El sitio privado es una poderosa y transparente herramienta de información que le permitirá:

  • Ver los últimos movimientos relacionados a: otorgamiento, pagos asociados al deudor o al cliente y excedentes generados, liberados o cobrados.
  • Revisar las operaciones realizadas junto a su respectivo detalle de documentos y la planilla de liquidación.
  • Hacer seguimiento a la gestión de cobranza realizada por Tanner. Esto le permitirá conocer de manera transparente quiénes son los deudores que están atrasados en sus pagos.
  • Permite ver la gestión de excedentes.

Además, a través del sitio podrás realizar importantes operaciones como:

  • Solicitar cobro de excedentes.
  • Solicitar un aumento de línea en la opción “aumenta tu cupo” en el lado izquierdo inferior de la pantalla.

Recuperar contraseñaRecover password

Ingresar clave temporalEnter temporary password

En caso de haber olvidado tu contraseña, debes ingresar tu RUT.Enter your ID to start the process of resetting your password.

Enviamos una clave temporal a tu correo. Utiliza esta clave para ingresar.We will send a temporary password to the e-mail associated with your account.

Enviaremos una clave temporal al correo asociado a tu cuenta.We just sent a temporary password to your e-mail. Use this password to log in.

El RUT ingresado no está registrado como Cliente Tanner. Si tienes dudas contacta a Atención al Cliente.The entered ID is not registered as a Tanner Client. Contact our Customer Service if you have any questions.

Asegúrate de cambiar tu clave al ingresar al sitio de clientes.Make sure you change your password as soon as you log in to the site.